Főoldal / Szállítási információk

Szállítási információk


Megrendelését követően a GyémántKézimunka (Ferdinánd és Társa Kft.) visszaigazolást küld a rendelésről a termék adataival. Abban az esetben, ha kérdése vagy megjegyzése van a rendeléssel kapcsolatban, a rendelés véglegesítésekor továbbíthatja felénk, munkatársaink pedig rövid időn belül felveszik Önnel a kapcsolatot egyeztetés céljából.
A kiszállítás a GLS, mint Szállító igénybevételével történik.
 
 
Személyes átvételi lehetőség:
 

Kalocsán:

Kézimunka és Rövidáru Üzletben. (Kalocsa, Damjanich u. 2/a.)
 
2 hét áll rendelkezésére a rendelés átvételére, utána automatikusan törlődik. Átvételi határidő módosítása lehetséges telefonon és e-mailben.
 
Szállítási költségek:

Magyarország/Hungary/Ungarn:


GLS futárszolgálat házhozszállítás:

Banki átutalás - bankkártyás fizetés esetén és paypal-os fizetés esetén: 1150 Ft
 
Utánvételes fizetés esetén: 1500 Ft
 
Kiskereskedelmi vásárlás esetén: Bruttó 25 000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén a kiszállítás ingyenes!
Nagykereskedelmi partnereinknek: Nettó 30.000 Ft fölött ingyenes


Packeta futárszolgálat csomagpont:

Banki átutalás - bankkártyás fizetés esetén és paypal-os fizetés esetén: 900 Ft
 
Utánvételes fizetés esetén: 1250 Ft
 
Kiskereskedelmi vásárlás esetén: Bruttó 25 000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén a kiszállítás ingyenes!
Nagykereskedelmi partnereinknek: Nettó 30.000 Ft fölött ingyenes




Külföldre/abroad/in ausland
Külföldre, szállítás előtt minden esetben egyeztetjük az adott országra vonatkozó szállítási díjakat!

 
Szállítási határidő:
 
A termékekből készleteket tartunk. Banki átutalás esetén a pénz számlánkra érkezésétől számított 2-6 munkanap, utánvételes fizetés esetén a rendeléstől számított 2-6 munkanap a kiszállítási idő, ha erre nincs lehetőség, felvesszük Önnel a kapcsolatot. Ilyenkor lehetőség van a rendelés részleges teljesítésére (az éppen készleten nem lévő termék nélkül) elküldjük, vagy kérésére összevárjuk a termékeket, és később a teljes rendelést küldjük, esetleg a hiányzó terméket helyettesítjük másikkal. Cégünk alapelve, hogy minden esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük.
 
Sikertelen kézbesítés:
 
Amennyiben kiszállító partnerünk nem találja a megadott címen, megkísérli felvenni Önnel a kapcsolatot. Amennyiben ez nem sikerül, még kétszer megkísérlik a kiszállítást. Amennyiben harmadszor sem sikerül a kézbesítés, akkor partnerünk írásos értesítést hagy, hogy melyik postán és mennyi ideig lehet átvenni a csomagot.
 
Fontos tudnivalók a termék átvételéről:
 
Kérjük, hogy a csomag átvételekor minden esetben ellenőrizze a csomag épségét, amennyiben sérült vagy megrongálódott a csomag, kérjen kárfelvételi jegyzőkönyvet a szállítótól, és vegye fel velünk a kapcsolatot.
 
Szállító:
GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
2351 Alsónémedi
GLS Európa u. 2.
[email protected]