Szállítási információk
Megrendelését követően a GyémántKézimunka (Ferdinánd és Társa Kft.) visszaigazolást küld a rendelésről a termék adataival. Abban az esetben, ha kérdése vagy megjegyzése van a rendeléssel kapcsolatban, a rendelés véglegesítésekor továbbíthatja felénk, munkatársaink pedig rövid időn belül felveszik Önnel a kapcsolatot egyeztetés céljából.
A kiszállítás a GLS, mint Szállító igénybevételével történik.
Személyes átvételi lehetőség:
Kalocsán:
Szállítási költségek:
Magyarország/Hungary/Ungarn:
GLS futárszolgálat házhozszállítás:
Banki átutalás - bankkártyás fizetés esetén és paypal-os fizetés esetén: 1150 Ft
Utánvételes fizetés esetén: 1500 Ft
Kiskereskedelmi vásárlás esetén: Bruttó 25 000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén a kiszállítás ingyenes!
Nagykereskedelmi partnereinknek: Nettó 30.000 Ft fölött ingyenes
Packeta futárszolgálat csomagpont:Banki átutalás - bankkártyás fizetés esetén és paypal-os fizetés esetén: 900 Ft Utánvételes fizetés esetén: 1250 Ft Kiskereskedelmi vásárlás esetén: Bruttó 25 000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén a kiszállítás ingyenes!Nagykereskedelmi partnereinknek: Nettó 30.000 Ft fölött ingyenes
Külföldre/abroad/in ausland
Külföldre, szállítás előtt minden esetben egyeztetjük az adott országra vonatkozó szállítási díjakat!
Külföldre, szállítás előtt minden esetben egyeztetjük az adott országra vonatkozó szállítási díjakat!
Szállítási határidő:
A termékekből készleteket tartunk. Banki átutalás esetén a pénz számlánkra érkezésétől számított 2-6 munkanap, utánvételes fizetés esetén a rendeléstől számított 2-6 munkanap a kiszállítási idő, ha erre nincs lehetőség, felvesszük Önnel a kapcsolatot. Ilyenkor lehetőség van a rendelés részleges teljesítésére (az éppen készleten nem lévő termék nélkül) elküldjük, vagy kérésére összevárjuk a termékeket, és később a teljes rendelést küldjük, esetleg a hiányzó terméket helyettesítjük másikkal. Cégünk alapelve, hogy minden esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük.
Sikertelen kézbesítés:
Amennyiben kiszállító partnerünk nem találja a megadott címen, megkísérli felvenni Önnel a kapcsolatot. Amennyiben ez nem sikerül, még kétszer megkísérlik a kiszállítást. Amennyiben harmadszor sem sikerül a kézbesítés, akkor partnerünk írásos értesítést hagy, hogy melyik postán és mennyi ideig lehet átvenni a csomagot.
Fontos tudnivalók a termék átvételéről:
Kérjük, hogy a csomag átvételekor minden esetben ellenőrizze a csomag épségét, amennyiben sérült vagy megrongálódott a csomag, kérjen kárfelvételi jegyzőkönyvet a szállítótól, és vegye fel velünk a kapcsolatot.
Szállító:
GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.2351 Alsónémedi
GLS Európa u. 2.
[email protected]